✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥

✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥
 
♥♥♥ دهلران
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 15664
تعداد مطالب : 493
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



 src='http://roozgozar.com/blogcode/chat/forms/pro1.php?title=www.roozgozar.com'>src="http://LoxBlog.Com/fs/fallb.js">

كد موسيقي براي وبلاگ

تعبیر خواب



« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:



' dir="ltr" >

كد موسيقي براي وبلاگ

هنگامه - اجازه

بزرگترين مرجع کد آهنگ

آپلود عکس

بهترين كد هاي جاوا

مطالب کمياب در حسابداري

>[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2272/c119871270e641dfbfed2be5b189df88.0.gif[/img][/url]
سلام این خاطره دوران دانشگاه باختر رو ب کسی نگفتم ولی الان میگم.اوایل ترم بود ،صبح زود بیدار شدم ک برم دانشگاه چون عجله داشتم بجای ۵ هزارتومانی ی پانصدی از کیفم برداشتم و زدم بیرون،سوارتاکسی ک شدم دیدم اوووف.. از شانس من دوتا از آس و خوشگل های کلاس هم اومدن یکی ازشون نشسته بود جلو.یکم ک گذشت گفتم بزار کرایه اونا رو هم حساب کنم ک نمک گیرشون کنم،بلکه ی فرجی شد... باصدایی که دورگه شده بود پانصدی رو از کیفم درآوردم و دادم به راننده تاکسی و گفتم کرایه کرایه اونارو هم حساب کن.. دختره خوشگله جلو هم برگشت عقب تامنو ی دید کلی بندازه.. سلام و احوالپرسی و تعارف ک ن.. گفتم: اجازه بدین خودم حساب کنم . که عمرا این موقعیت رو از دست نمیدادم و کوتاه نمیومدم و میگفتم محاله بزارم که شما حساب کنید.. این مدت هم مدام دستم جلو صورت راننده دراز کرده بودم..راننده هم همش نیشش بازبود.. خلاصه دختره گذاشت حسابی گلوی خودمو پاره کنم،بعدش دیدم راننده گفت:چطور با این پونصدی کرایه رو میخوای حساب کنی؟ یهو انگار ی آب سرد از بالا ریختن تو سرم..انگار فلج شده بودم.. آخه پول دیگه ای نداشتم.. وای.. منم الکی سرمو کردم تو کیف و جیف و همش وقت کشی میکردم خیلی تابلو بود.. دیدم خانم خوشگله کرایه همه روحساب کرد ولی خنده داشت از سر و روش میبارید.منم داشت گریه ام میگرفت،بعد ک پیاده شدیدم خانوم خوشگله شماره موبایلم رو ازم گرفت.. وقتی بهم اس داد باز من شارژ نداشتم ک جوابش بدم..... اینم ی خاطره از ی مستضعف.. چون تو دختره تو گوشیش اسم منو مستضعف سیو کرده بود...

نظرات شما عزیزان:

يكي از دانشجو هاي باختر
ساعت23:24---20 تير 1392
آقاي پورمند كم خالي بندي كن زشته واقعا خاطرات بقيه رو واكس بزني
پاسخ:به تو چه فضول خان.دوس دارم .. و در ضمن خودتو هم معرفی کن تا درست و حسابی جوابت بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 / 10 / 1391برچسب:, توسط علی پورمند